Продавець Інтернет-магазин SHATUN розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
576 відгуків
Дуже багато замовлень Термінові замовлення-дзвоніть відразу!
веломагазин SHATUN
+380 (96) 286-56-01
Велосипеди, Електровелосипеди

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ПОШТІ У ПРИСУТНІ ОПЕРАТОРА! На всі велосипеди поширюється фірмова гарантія виробника (на раму і частково - на навісне обладнання окремо) відповідно до термінів, зазначених у гарантійному талоні, що додається. Увага! Покришки, камери, зірочки, тріскачки, педалі, ланцюги, ручки керма (грипси), троси, рубашки та гальмівні колодки є витратними матеріалами — претензії щодо витратних матеріалів приймаються лише у разі виявлення серйозного виробничого дефекту ПРИ ОТРИМАННІ НА ПОШТІ. Порізи, проколи та розриви камер і покришок, розриви рубашок, тросових приводів, стирання покришок та гальмівних колодок, зірочок, ланцюгів у процесі експлуатації не підпадають під дію гарантійних зобов'язань. Вам буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо: • товар, який не має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто був у використанні; • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло понад 14 днів; • під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (пошкодження, розкриття, спробу ремонту та інших маніпуляцій) або порушено інші умови гарантійного обслуговування; • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару, гарантійний талон, повна комплектація товару. У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання бере на себе інтернет-магазин. Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, то зворотне відправлення, а також пересилання грошей (накладеним платежем) оплачує покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner