Продавець Інтернет-магазин SHATUN розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
681 відгук
ВІДШУКАЙ ЗНИЖКУ 1000 ГРН ЗА ПРОМОКОДОМ "УСПІХ" 
веломагазин SHATUN
+380 (96) 286-56-01
Велосипеди, Електровелосипеди

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Не сподобався велосипед? Повернемо кошти без зайвих питань! Замовляй зараз і вирушай назустріч пригодам! ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ПОШТІ У ПРИСУТНІ ОПЕРАТОРА! На всі велосипеди поширюється фірмова гарантія виробника (на раму і частково - на навісне обладнання окремо) відповідно до термінів, зазначених у гарантійному талоні, що додається. Увага! Покришки, камери, зірочки, тріскачки, педалі, ланцюги, ручки керма (грипси), троси, рубашки та гальмівні колодки є витратними матеріалами — претензії щодо витратних матеріалів приймаються лише у разі виявлення серйозного виробничого дефекту ПРИ ОТРИМАННІ НА ПОШТІ. Порізи, проколи та розриви камер і покришок, розриви рубашок, тросових приводів, стирання покришок та гальмівних колодок, зірочок, ланцюгів у процесі експлуатації не підпадають під дію гарантійних зобов'язань. Вам буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо: • товар, який не має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто був у використанні; • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло понад 14 днів; • під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (пошкодження, розкриття, спробу ремонту та інших маніпуляцій) або порушено інші умови гарантійного обслуговування; • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару, гарантійний талон, повна комплектація товару. У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання бере на себе інтернет-магазин. Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, то зворотне відправлення, а також пересилання грошей (накладеним платежем) оплачує покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner